❤τнειr βισg❤

2010年5月28日星期五

メ......メ

今天我很開心。。因為我的朋友從kL來到北海。。
今天十點我朋友到了北海。。然后去鮮茶。。我朋友到了。然后就信息我咯。。

我還在睡覺勒。。不久我就醒來了咯。。醒來了。我就看電話。
看到電話了。。我就回信息我朋友咯。。

回信息了。。我就去沖涼咯。。沖好了。
我就去找我朋友咯。到了那里。。我們就坐下來講話咯。。

講講講。。。
講到兩點多。。然后。。我就回家了。。因為我要去婆婆家拿東西。。

拿完了。。我就跑回去找我朋友咯。。
我朋友說在DR玩。。我就去DR找我朋友咯。。找到了。。

我就開來玩咯。。玩玩玩。。
都四。五點了。。我要回家時。我堂妹就叫我。。

【麥維勝。你的女友在這里。。】
那時我聽了。。很生氣。。很心痛的感覺。。我就駕摩托。。駕很快咯。

突然想找瘋。我就打電話去給他問他在哪里。。
然后。他就跟我說在哪里咯。。我就跑去找他咯。。我駕超快的。。差點給車撞。。哈哈。

但是沒事咯。。然后到哪里了。。我們就講話咯。我就叫東西吃咯。。
吃完了。。我就順便帶朋友回咯。回家了。。

到家了。。不久我另一個朋友打來說叫我帶我朋友去鮮茶。。
然后我就去我朋友家載我朋友咯。。到了。。

我就放我朋友了咯。。我就回家了。。
到家了。。很想哭。。心很痛咯。。唉!!

不寫了。。噠噠。。

没有评论: