❤τнειr βισg❤

2010年6月18日星期五

哇咔咔

還有兩天要開學咯。。我很開心吶。哇卡卡。。
但是我生病。。生病也是要去啦。。哈哈
爽死了啦啦啦。。。
剛才啊。。忘記去我自己生病。。還去買漢堡來遲勒。。哇卡卡

還吃到很爽。。哈哈。。
今天哦。。超悶的啦。。唉!!
但是又開心哦。。因為要開學咯。。。哈哈。。
開心到。。。爽咯。。

我自己也不懂要些什么啦。。唉喲喲!!
但是。。要開學就是很開心就對了啦。。只是哦。。不能睡遲遲了。。
要早醒了。。我這個豬。。呵呵!!

一定遲到去學校了。。哇卡卡。。

我不懂要寫什么了啦。。哇卡卡。。
都哪么遲。。大家。晚安了咯。。么么

没有评论: